Hacamat Yapılan Nokta ve Yerleri

Hacamat Yapılan Nokta ve Yerleri
  • Birisi Başın tepesi’ne yapılan.
  • İkisi boynun iki yanındadır.
  • Birisi çene alıdır.
  • Birisi iki kolunun arası sırt bölgesidir.
  • Birisi kuyruk sokumu bölgesidir.
  • İkisi bilek üstündedir.
  • İkisi iki baldırdadır
  • İkisi iki topuktadır.
Hacamat Yapılan Nokta ve Yerleri
Hacamat Yapılan Nokta ve Yerleri
Hacamat Yapılan Nokta ve Yerleri

Sema akkoyun13/01/2021 12:47:14

Panik atak piskiyatri bozukluklari asiri heyacan noktalarini yazarmisiniz


Hacamat Tedavisi14/01/2021 19:58:54

Panik Atak Link = https://www.hacamattedavisi.com.tr/panik-atak-hacamat-tedavisi Psikolojik rahatsızlık için hacamat link = https://www.hacamattedavisi.com.tr/psikolojik-hastaliklar-icin-hacamat-tedavisi


Bahar nezlesi için hangi noktalara hacamat yapılır söyleyebilirmisiniz


Hacamat Tedavisi16/02/2021 19:59:50

Genel sırt hacamatı yaptıra bilirsiniz.


Merhabalar gözle ilgili sıkıntım var hacamat tedavisi yaptırmak istiyorum sülük tedavisi ayrı hamacat ayrı mı oluyor acaba noktaları nerelerdir. Teşekkür ederim


Hacamat Tedavisi11/03/2021 18:39:17

Arama Bölümüne Göz Hastalıkları Hacamat Tedavisi yazarsanız ilgili yazıya ulaşabilirsiniz.


Surekli yemek yiyip kilo alamayan bi hastamız var cok zayif ama surekli yeme istegi var hacamati hangi bolgelere yapabiliriz


Hacamat Tedavisi28/03/2021 22:54:13

Sema hanım şekeri varmı BU kişinin?


Şekeri yok


Hacamat Tedavisi30/03/2021 19:41:13

bu kişi tiroidinde ve bağırsağın dada bir problemi yoksa tarama hacamatı yapın eğer tiroidinde sorun varsa tiroid noktalarına hacamat ve sülük yapın.


Ayak ağrıları için ayak bileğinden hacamat yapicam Hasta oturarak veya yatarak olsa sorun olur mu


Selamun aleykum bisey sorcam cok onemli benim icin ben bi hastama sadece 3 kupa vurdum tarama bölgesine hastambayildi 15 gundur omuzlarim cok agrio dio 4 senedir bu isi yapiyorum ilk defa bi hasta bole agrio dedi sebebe nedir lutfen bilgilendirirmisiniz rica etsem


hACAMAT tEDAVİSİ02/04/2021 21:16:32

Büşra Olur Sema hasta yapılırken kasları çok gerildiyse ağrı olabilir bunun hacamatla ilgilisi olduğunu düşünmesin kas gevşetici içsin kantaron yağıyla omuzlarına masaj yapın.


Merhaba menisküs icin hacamat noktasi neresidir .


Hacamat Tedavisi06/04/2021 20:13:35

arama bölümüne Menisküs Hacamat Tedavisi yazın ilgili yazı cıkacaktır.


Bülent Bektaş 08/04/2021 00:36:29

S.aleyküm yüz felcine hangi noktalardan hacamat yapılmalıdır.


Hacamat Tedavisi08/04/2021 15:10:19

Aleyküm Selam Yüz Felci Hacamat Tedavisi yazarsanız arama bölümüne ilgili yazı cıkacaktır.


Hocam iyi günler 29 Nisan Perşembe günü hacamat altın günü oluyor. Perşembe günü müsait değilim. Normalde Çarşamba olunmamasi lazim deniyor. Çarşambayı perşembeye bağlayan akşam olunabilir mi . Hicri olarak nasıl oluyor bu konu.


Hacamat Tedavisi28/04/2021 17:52:48

çarşamba günü ikindiden sonra hacamat yaptırabilirsiniz.


Hocam normalde hicri olarak gün akşamdan sonra giriyor. Hacamatta ikindiden sonra olsa olur mu nasıl oluyor tam anlayamadım


Hacamat Tedavisi01/05/2021 11:59:14

İkindiden sonra yaptıra bilirsiniz.


Allah razı olsun sizden ne kadar güzel bilgiler vrmişsiniz


Aşı zorunluluğu olan kişiler, aşı sonrası hacamat ya da sülük tedavisi ile aşının yan etkilerinden kurtulabilir mi? Teşekkürler.


Hacamat Tedavisi24/05/2021 08:32:46

%100 geçer diyemem ama mutlaka sırt noktalara sünnet hacamatı yaptırın gülay yararı olur zararı olmaz.


İltahapli romatizma için hacamat noktaları nereler aceba. Yardımcı olabilir misiniz.


Tamam sitede buldum.


Hicri ayın 15 ine kadar ayın tutucu özelliği vardır. Hacamat yapılmaz. Hacamat için hicri ayın 15i geçmeli sonra kalan günlerde hacamat günlerine bakılarak yapılır diye duymuştum. Bu bilgi doğrumudur?


Hacamat Tedavisi29/05/2021 21:32:53

hale hanım hicri aya göre 15 ve sonrasında hacamat yapılır ama hastalık rahatsızlık varsa yaptıra bilirsiniz çarşamba haric. ama tam hacamatın kaidelerine uymalıyım derseniz hicri ayın 15'den sonra yaptıra bilirsiniz.


Her hacamat seansında illaki kan akitilmasi gerekiyormu?


Hacamat Tedavisi04/06/2021 08:54:41

Sultan hacamatın olayı kan akıtmak onun haricinde kupa masajı yaptıra bilirsiniz kan akıtmadan ama akıt akıtmak kadar fayda beklemeyin.


Merhaba, büyük evladımda hasetlik ve nefret derecesinde kardeş kıskançlığı var. Zor bilir ergenlik geçirirken kardeşi oldu. Bu onu daha de zora soktu. Bundan kurtulabilmesi için hacamat ya da sülük tedavisi yaptırsa yararı olur mu? Teşekkürler.


Böbrek hastalığı hacamat noktaları ve nasıl uygulanacağı konusunda bilgi verirmisiniz


Hacamat Tedavisi26/06/2021 12:43:59

Merve hanım kafa hacamatı ve sırt tarafından kalp tarafından hacamat yaptırın birde baş parmağınızı 2 kaşının ortasına koyup ayetel kürsi okuyun özellikle cok sıkıntı olduğunda bu ayetel kürsiyi okuyun Yeter Sırt tarafından böbreğin olduğu noktalara yaptıra bilirsiniz.


Merhabalar 29.haziranda izmirde hacamat yaptırmak istiyorum ilk defa yaptırıcam. Kursda almak istiyorum. Yardımcı olurmusunuz.


Hacamat Tedavisi27/06/2021 22:24:51

Hacamatçı Bul Bölümünden izmiri seçip bakabilirsiniz hacamatçılara


Merabalar ben İzmirde Hacamat yaptırmak istiyorum sitenizden bir iki tane buldum ancak pek fazla bilgi ve yorum yok,ne kadar güvenilir acaba sizin bir bilginiz var mı,işinin ehli olmayan birine yaptırmak istemem.


Hacamat Tedavisi21/07/2021 17:00:40

Nur hanım malesef bizimde bilgimiz ve izmirde tanıdığımız bir hacamatçı yok