Hacamatta Az Kan Çıkması

Hacamatta Az Kan Çıkması

Öncelikle Hacamat et ile deri arasındaki pis kanı almaktır.

Hacamatta Az kan gelmesinin 2 sebebi vardır.

  1. Hacamatı yapan kişinin tecrübesizliği
  2. Hacamat yapılan bölgede çok fazla pis kan olmaması

Eğer ki Hacamatı yapan kişi küçük kesiklerle 20 den fazla kesik attıysa doğru bir hacamat yapmış demektir. az veya çok kan çıkmasına takılmayın.

Eğerki kesikler iyi atılmadıysa kesik olmayan yerlere kesikler atıp tekrar kupayı vura bilirsiniz.

Çok kan çıkartıcam diye derin kesinlikler atılmaması gerekir. Eğer atılırsa vücudunuzda yara izi kala bilir.

Aklınıza Takılan Başka Sorular Var İse Yorum Yaparak Sora Bilirsiniz.

 

Abdulkadir Atlıbatur 10/10/2020 17:58:28

Selamu aleyküm. Öncelikle böyle faydalı bir sayfa kurduğunuź için teşekkür ediyorum...Acizane bende haccamlik yapiyorum.Sizlerin ve başka haccamlarin sayesinde bilgilerimiz artıyor...Allah razı olsun.yalvodan selamlar


Hacamat Tedavisi10/10/2020 19:06:27

Aklınıza Takılan Herhangi Bir Soru Olursa Bizlere Sora Bilirsiniz.


Ayaklarda aşırı üşüme hatta soğuk ağrısı* oluşan biri için tavsiye edilen hacamat bölgesi nedir


Hacamat Tedavisi04/11/2020 00:29:21

Şu Link'den Noktaları mevcut link = https://www.hacamattedavisi.com.tr/ayak-usumesi-hacamat-tedavisi


9 yasindaki Cocuguma yaptırdım bir çay kaşığı kadar kan geldi ağladı diye fazla tutmadı faydası olurmu


Hacamat Tedavisi07/11/2020 23:15:32

Sünnet niyetiyle yaptırdı iseniz şifa Allah'tandır faydası olur zararı olmaz.


Kopek memesı halk dılınde rahatsızlığım var düşünüyorum faydası olurmu. Teşekkür ederım


Hacamat Tedavisi18/12/2020 14:51:52

Olur mutlaka sülükde koydurunn


Kanın Köpük veya su şeklinde gelmesi neye işarettir


Hacamat Tedavisi05/01/2021 15:27:34

Kupa Vurulan Yerde Kıl vardır kupa hava almıştır veya kupa vurulacak yer tam düz değilse deriden dolayıda hava aldığında olur yani kısaca böyle köpük köpük oluyorsa özellikle kupanın diplerine bakın orda hava sirkülasyonunu görme ihtimali yüksektir.


Hacamat yapıldıgında neden pıhtılaşmış kan cıkar. Teşekkür ederim.


Hacamat Tedavisi13/01/2021 23:10:34

Kupa vurulup kan akışı bittiğinde kupada biriken kanın pırtılaşması normal


Hacamata gittim hic kan gelmedi ve hacamatci eger gelmeseydin beyin kanamasindan kalp krizinden giderdin dedi sonra igneyle hacamat bölgelerine batirdi öyle az kan cikti.. acikcasi korktum ve kafam karisti Sizce dedikleri dogrumu?


Hacamat Tedavisi18/01/2021 19:27:08

Bedenen Bir Rahatsızlığınız varmı ?


Ne gibi bir rahatsizlik 2019 kolesterol hafif yüksekti Birde boyundan sorunum var gelenikle kaslarla alakali Birde vitamin c az


Hacamat Tedavisi19/01/2021 14:41:58

Hasan hacatmatcı biraz abartmış gibi geldi ama şu var iyibir hacamat yapılıp kan gelmiyorsa tabiki bu bir sorun teşkil eder özellikle ağrıyan bölgelere sülük yaptırmanızı tavsiye ederim. kolesterolünüz yüksek ise sizde halsizlik felan'da yapabilir arada bi kalp ağrısı olabilir kanın koyuluğu içinde coraspirin içmenizi tavsiye ederim doktor gözetiminde birde vitamin konusunda eksik vitaminleri mutlaka tamamlayın. Birde hacamat öncesi mutlaka kantoron yağı ile kupayı kullanarak masaj yapmasını mutlaka iste hacamat ypaılacak noktalara hacamatcı eğer yapmazsa.


Penisin nerelerine hacamat yapılır sertleşmesi icin


Hacamat Tedavisi24/01/2021 17:24:03

Ünal bel bölgesine hacamat ve sülük yaptırın.


Kalçasında problem olan çocuğa yapılan hacamatta Kanla beraber beyaz tereyağı gibi çıkan iltihap tehlikeli veya iyi birşeymidir?


Hacamat Tedavisi31/01/2021 00:37:08

İyi birşey değil problemi zeynep hanım mutlaka bidaha en az 3 seans ve mutlaka sülükde koydurun. ve sarımsaklı süt yapıp içerin çocuğa tarifi sitemizde mevcut


Allah razı olsun cevap verdiğiniz için çok sağolun


Hacamat Tedavisi02/02/2021 11:53:54

Mevlam şifa versin inşaallah


Hacamattan birkaç gün sonra başlayan kaşıntıyı kantaron yağıyla ovmama rağmen süreklilik arz ediyor hacamat yapılan7noktanın sadece beldeki iki noktasında olmasının bir açıklaması varmıdır tşk


Hacamat Tedavisi06/02/2021 15:28:57

Kan tam çıkmadığından bu kaşıntı oluyor hacamatcı derin kesmemişdir tahmin ediyorum aynı yere kaşınan yere hacamat yaptırın.


Ben de yaptırdım sırtıma 5 yerden çok az kan geldi. Yapan kişi tıkanmış dedi doğru olabilir mi


Hacamat Tedavisi07/02/2021 01:45:56

resmini görmek lazım yeterli kesik attığı halde az kan geldiyse kanın durağan olabilir bol bol sebze tüketeceksiniz et yemeyin birde hacamattan önce yağ ile kupa masajı yaptırıp sonra hacamat yaptırın.


Merhabalar baş dönmesi elde ve sadece sağ ayakta yanma hissi var hacamat iyi gelir mi birde nerelere yapılması gerekir


Hacamat Tedavisi08/02/2021 17:04:05

Öncelikle Baş bölgenize ve Sırt hacamat noktalarına hacamat yaptırın


Hacamat yaptırdım bazı yerden kan gelmesi sülük koydu sonra kupa çekti sizce doğru mu teşekkürler


Hacamat Tedavisi16/02/2021 20:03:48

Sülük bıraktıktan sonra kupa çekebilir doğru bir işlem.


Adedtime 4gun kala hacamat yaptırdım günüm 9,gun geçti hacamattan kaynaklanabilirmi


Hacamat Tedavisi18/02/2021 12:40:29

Bu olay hacamattan pek kaynaklanmaz ama bayanlar özellikle adet ile vücudundaki sıkıntılı rahatsızlıkları adet ile atabildiğinden hacamat iyi gelip rahatsızlığı adetiniz ile atıyor olabilirsiniz bu konuda net konuşulmaz hacamat ile vücudunuz rahatladıysa ondanda olabilir. ama korkulacak birşey yok yani hacamattan kaynaklanıpda hasta olma durumu felan.


Merhaba bu faydalı sayfa için teşekkürler. Hacamat yaptırınca az kan gelmesi durumu oldu . Haccam da sülük koydu sonra kupa çekti .Ayrıca haftaya gel yapamadığımız bölgelere(bel bölgesine kupa çekmemişti) sülük koyayım hatta direk sülükle başlayalım çünkü ben anladım ki senin vücudun da ödem var vb dedi . Çok kafam karıştı doğru mu hareket ediyor şimdiden teşekkürler


Hacamat Tedavisi21/02/2021 14:25:17

Ödem olduğu kanısına nerden varmış?? Bi şişlik bşy varmı?


Hayır şişlik vb yok kan az gelince böyle bir kanıya vardığını söyledi .


HACAMAT TEDAVİSİ23/02/2021 00:07:24

Az kan gelmesi ödem olduğunu göstermez bize göre yanlış bir bilgi ödem olsa şişlik veya su gibi bir belirti lazım hacamattan önce kupa masajı yapıp hacamat yapsın o bölgeyi harekete geçirsin ayriyetten sülük ısırıp sonra sülük bırakınca kupa cekmek hacamat değildir bilginiz olsun önce hacamat yapılır sonra sülük konulur.


Hatice Buyuksarıkulak28/02/2021 02:32:11

Tesekkurler... Istifade ediyoruz bilgileniyoruz


Selamunaleykum kardeşim, tarama hacamattan sonra egzama tedavisi icin sülük ilk olarak kuyruk sokumuna konulmali karacigere mi? Ayrica bu durum icin böbrekler üzerinde mi yogunlasmali karaciger mi?Ve kac seans gerekli? Allah razi olsun


Hacamat Tedavisi01/03/2021 14:49:36

Egzama kişinin neresinde çıkmış ?


Bende bas donmesi var birde denge bozuklugu boyundan gelebilirmi ne yapmam lazim.birde sol kol ve bacakta hafif uyusukluk var.


Hacamat Tedavisi02/03/2021 03:16:44

Sol kolda uyuşukluk tehlikeli olabilir en kısa sürede kalp ultrasonu sonucunuzu buraya yazın ona göre tedavi yöntemi tavsiye edelim


Bacaklar, eller, yüz, genital bölgesinde. Böbrek ve karacigerden kaynakli denildi.


Hacamat Tedavisi02/03/2021 09:46:54

Emine hanım böbrek ve karaçiğer noktalarına hacamat ve sülük uygulayın ve kudred narını egzamana olan yerlerine krem gibi sürsün.


Kolay gelsin hocam yaklaşık 4 aydır sol kolum ağrıyordu önce sırtıma hacamat sonrada sülük koydurdum. İki gün sonra sol boynumda beze gibi bi şişlik oluştu. Geçmedi halen duruyor. Acaba yaptırdıpım hacamat ve sülükten olabilirmi.


Hacamat Tedavisi03/03/2021 21:47:55

Hacamat veya sülük böyle birşey yapmaz böyle birşey olsa bile yapılan noktada olur başka yerde olmaz o şişlik yerinin üstüne hacamat ve sülük yaptırın.


Baldırlardaki ağrı için hacamat fayda verirmu tam baldırlarımı yaptiralim


Hacamat Tedavisi04/03/2021 00:24:29

Faydası olur hacamatın üstüne sülük koydurursanız daha etkili olur.


Hacamat yaptırdım bana coraspırın içmemı söyledi bende içmeye başladım adet oldum 10 günü geçti hala bitmedi adetım bu normalmı acabaa aspirinden mi oldu korkmaya başladım bi sıkıntı mı oldu acabaa


Hacamat Tedavisi05/03/2021 03:57:25

Hacamat 'da böyle bir şey pek olmaz genelde sülük tedavisinde olabiliyor ama durumunuz coraspirinden kaynaklı gibi adetiniz bitene kadar kullanmayın sonra kullanabilirsiniz.


Bugün oğluma kafadan hacamat yaptırdım hiç kan çıkmadı haftaya bidaha çağırdı oğlum 10 yaşında diyabet hastası bi sıkıntı yaparmı ve neden kan çıkmadı bol limonlu su içir dedi siz ne tafsiye edersiniz


Hacamat Tedavisi09/03/2021 12:57:42

kafadan neden yaptırdınız bir rahatsızlığı var mıydı ? başka yerinden hacamat yaptırdınız mı yaptırdıysanız ordanda az kan çıktımı ? kolesterol durumu nedir yüksek mi normal mi ? vücudunda rahatsızlık varmı ? birde şekeri için yoğurta limon sıkıp çıktıkça şekeri yesin.


Meraba Bel fıtığı için hacamat yaptırdım çok azıcık kan çıktı kestikleri çok attı ama çok azıcık attı ondan olabilirmi haccame kansızlık tan gelmiyor dedi bide çok az vakumladı


Hacamat Tedavisi11/03/2021 18:42:11

Kansızlık belirtileriniz varmı üşüme renginizde acılma gibi ? hacamatta az kan geldi diye kansızlık var denilmez kansızlığın bir çok belirtisi olur yorgunluk gibi en doğru sonuç sağlık ocağına gidip test yaptırmanızı tavsiye ederim eğer kansızlık varsa tedavi edilmeli.


Migren icin hangi bolgeden hacamat yaptırmaliyiz birde bel bolgesinden 3 kupa koydurdum cok az kan geldi biraz da su neden acaba su gelir


Hacamat Tedavisi15/03/2021 16:02:25

Arama bölümüne migren yazarsanız ilgili yazı cıkacaktır belden çıkan su ise o bölgede ödem olabilir şişlik felan varmı belde


Belimde agri oluyo yoruldugumda sislik falan yok bir de adet zamanına 3 gun vardı


Hacamat Tedavisi16/03/2021 00:14:18

Çok bir su akıntısı yoksa normal olarak düşünebilirsiniz


Hamile kalamayanlar için kaç seans hacemat önerirsiniz birde tıkalı tüplerin açılmasını sağlar mı kadıktan yapıldığı zaman sülükten korkarım hiç koyduramama onu


Hacamat Tedavisi18/03/2021 12:17:40

En az 3 seans yaptırın ama mutlaka yumurtalık bölgenize sülük koydurun


Teşekkür ederim :)


Anemisi olan kişiye hacamat yapılır mı? Kan değerleri 7


Hacamat Tedavisi21/03/2021 22:04:41

Kişi üzerinde aşırı bir kansızlıktan dolayı etki yoksa hacamat yapılır çok fazla kupa yapmayın ve sülük uygulamayın.


Merhaba, sirtimda Avuç içi büyüklugu kadar yağ bezesi var. Hafiften ağrı yapıyor. Hacamat uygulanır mı? Açıkçası çok agriyacak diye de korkmuyor degiilim. Tsk


Hacamat Tedavisi22/03/2021 18:26:43

Korkmayın hacamat üstüne en az 2 adet sülük koyun mutlaka.


bende hacamat yaptırmak istiyorum. bel fitigi için etkisi olurmu teşekkürler


Hacamat Tedavisi27/03/2021 20:55:34

fıtık başlangıcında çok etkili olabilir mutlaka kupa masajı yaptırın belinize


Merhaba. Ben yaklaşık üç senedir mide rahatsızlığı yaşıyorum. Bebeğimin emzirme döneminde olduğum için tedaviyi öteledim. Buarada kufretnarı kullandım ama faydasınız göremedim ne yazık ki.İki ay önce gastroskopi yaptırdım gastrit ve helikobakter pylori tanısı konuldu. İlaç tedavisi gördüm iki hafta sonra normale dönersin dedi doktor ancak ben hala iyileşemedim. Hacamat yaptırmak istiyorum bi hanım haccam ile görüştüm önce sinirlerini rahatlatmak lazım. Sinir noktalarına uygulama yaparım ilk seansta dedi. Bu doğru mu? Mide tedavisi için hangi noktalara işlem yapılmalıdır? Ve sizce hacamat gerçekten beni bu dertten kurtarır mı? Çünkü eşim asla işe yaramayacağını söylüyor.


Hacamat Tedavisi28/03/2021 15:03:57

Midenizin problemi sinir stres den oluyorsa hacamat etkili olabilir ama başka bi sebeb varsa mide bölgesine sülük koydurun sülüğün enzimi iyi gelebilir en az 5 adet orta boy sülük koydurun gögüs kafesinin bittiği noktanın biraz altına gelecek şekilde sülük koydurun


İyi günler granülamatöz mastit hastasıyım göğsümden sülük tedavisi yaptırmak istiyorum. Sülükleri göğsün neresinden tutturmak gerekiyor tam göğsümden sülük yaptırmanın sakıncası olur mu kaç seans yaptırmak gerek bilgi verirseniz çok sevinirim.


Hacamat Tedavisi30/03/2021 00:45:10

Vücudunuz bir bölümünde ağrı veya bir belirti şeklinde birşey varmı ?


İyi günler Hacamat oldum kesik sayısı 20 den fazla düzenli, kanım su gibi biraz hızlı bir şekilde geldi ama aşırı gelmedi rengi de açık. Herhangi bir eksiklik mi var kanda üşüme de var. Bir de işitme kaybı için hangi noktalara yapılmalı bilgi verirseniz sevinirim


5 kupa vurdurdum hiç birinden kan çıkmadı bunun sebebi nedir acaba


Hacamat Tedavisi30/03/2021 19:53:26

Mehmet Üşüme varsa ve hareketliyseniz kanınızda eksiklik olabilir kan sayımı yaptırın işitme kaybı içinde arama bölümüne Kulak Hastalıkları Hacamat Tedavisi yazın ilgili yazıdaki noktalara yaptırın. Dilek Hacamattaki kesik sayısı çok mu azmı ? hiç mi kan çıkmadı yoksa çok az mı çıktı ?


Benim esim şeker hastası ve kalbinde sitent var kalp hastası kan sulandiricı kullaniyor boynunda düzlesme ve boynunda üç tane fıtik var hacamat yaptira bilirmi bendede sinir sıkisması var hacamat iyi gelirmi


25 kesik var hiç kan cikmadi


Suyu çok az tuketiyorsun ondan kan çıkmadı söyledi dogrumudur


Iyi gunlet bende fil hastasiyim bacaklarimin 2 sindede var hacamat ve suluk olurmu hangi bolgelerime yaptirmam gerekiyor simdiden tesekkur ederim


Hacamat Tedavisi31/03/2021 13:10:41

Aslı hanım eşinize kupa masajı ve hacamat yaptırın ilerlemiş fıtıksa geçmeye bilir hacamatla sizde sıkışma olan yerinize el ile masaj sonra tam ağrıya bölgelere aülğk koyun


Hacamat Tedavisi31/03/2021 13:11:28

Dilek hanım hacamatçınızı değiştirin


Hacamat Tedavisi31/03/2021 13:13:27

Zahide hanım bel bölgesine kupa masajı sonra hacamat ve sülük yaptıra bilirsiniz yanlız ilerlemiş fıtıksa iyileşmeden öte rahatlama gibi düşüne bilirsiniz bu işlemleri


İyi günler bende yarın ilk defa hacamat yaptıracağım. Zehirli guatr bel fıtığı ve şiddetli baş ağrısı atakları için. Sülük koydurmak şart mı (korkuyorum )sadece hacamat yeterli mi. Kaç seans yaptırmam gerek


Hacamat Tedavisi31/03/2021 21:03:45

Özellikle guatırda mutlaka sülük koydurun bel fıtığında sülüğün çok bi etkisi beklemeyin ağrı varsa rahatlama yapabilir kupa masajı ve hacamat yaptırın siddetli baş ağrısında hacamat etkili olur sülük de destek gibi düşünün enziminin damarlarınıza etki etmesi gibi düşünün ama guatırda mutlaka sülük koydurun en az 3 seans yaptırın


İyi günler hacamattan sonra lazer epilasyon yaptırabilir miyim.


Hacamat Tedavisi31/03/2021 21:46:52

Hacamat yarası bölgesi yapılacaksa epilasyon 3 gün sonra yaptırın


Hacamat Tedavisi30/03/2021 00:45:10 Vücudunuz bir bölümünde ağrı veya bir belirti şeklinde birşey varmı ? (Gramatölöz mastit için cevap vermişsiniz ) Göğsümden biyopsi alındı açık yerinden akıntım oluyor zaten bazen kabuk oluyor bazen orası açılıp akıntı oluyor geçmedi meme derisi altındaki belli bölgede(meme ucunun yukarı tarafında) taş gibi sertlik var tam oradan sülük tutturmanın sakıncası olur mu


Birde meme den hacamat yapılırmı


Hacamat Tedavisi01/04/2021 11:43:25

Fatma hanım tam bahsettiğiniz yerlere en az 4 kere sülük yapın her noktaya 5 sülük attırın orta boy sülüklerden hacamatta yaptıra bilirsinşz kupanın tuta bileceği yerleri ama mutlaka sülük yaptırın


Çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için sülük yapan kişi daha önce memeden hiç sülük yapıldığını duymadığını söylemişti anca kemikli bölgelere yapılır demişti emin olamamıştım bir türlü Allah razı olsun birde iki seans arası kaç gün olması gerekir


Hacamat Tedavisi01/04/2021 14:00:09

Yapılır gönül rahatlıyla yaptırın 15 gün arayla 30 günü geçirmeyin.


Fitik degil hocam benimki fil hastaligi yani lenf odem hastaligi her 2 bacagimdada var hangi bolgelere yaptirmaliyim. Bu arada sorularimaza cevap verdiginiz icin cok tesekkur ederim Allah razi olsun sizdeden


Hacamat Tedavisi02/04/2021 21:13:36

Arama bölümüne Fil Hastalığı Hacamat Tedavisi yazarsanız ilgili yazı çıkacaktır


Merhaba sol bacağımda 3 derece menisküs yırtığı ve kireçlenme var çok ağrım var topugumun altına iniyor ve batıyor tedavi olarak ne yapmalıyım kaç seans ve kaç gün ara ile


Selamunaleykum, karaciğer hastası, bel ve boyun fıtığı olan, rahmi alınmış, karaciğer için ilaç kullanan ve geceleri aşırı bacak ağrısı yaşanılan durumda hacamat yapılsa zararı olur mu? Bir de hangi bölgelere çalışılmalı, kaç seans?


Hocam son 1 yildir bel fitigi var... son bir aydirda sag bacakta yanma uyusma karincalanma ve agri var... 15 gun once bacagima hacamat yapildi ama devam ediyor... allah razi olsun


Agri devam ediyor... kac seanstan sonra suluk tedavisine baslamali?


Hacamat Tedavisi04/04/2021 01:09:48

Sehri sülük tedavisi uygula 5 adet orta boy sülük 20 gün arayla 3 seans yap Leyla bacağında ağrı olan bölgeye ve karaciğer bölgesine hacamat uygulayın en az 3 seans Ahmet fıtıkda hacamat ve sülük tedavisi çok etkili bir tedavi yöntemi olarak görmeyin rahatlatmak için görün kupa masajı ve sülük uygulatın


Hocam benim bacak agrisi ve karincalanma bel fitigindan bagimsiz olabilir... dun sag bacagima 10 tane hacamat yapildi... agri ve karincalanma % 50 azalma oldu bir anda gecmemesi normalmidir??? Allah razi olsun


Hacamat Tedavisi04/04/2021 16:16:50

Normaldir en az 3 seans daha yaptırın.


Hocam, bacakta her bölgeye hacamat yapılabilir mi? Diz arası hariç? Ayrıca bel ve boyun fıtığı olan omuzlara ve kuyruk sokumuna hacamat yaptırabilir mi


Polikondit hastalığı, bağırsak hastalığı, migren, sedef, hastalıkları olan birine hacamat yapılırken hangi bolgelere, kaç seans çalışılır hocam.?


Hacamat Tedavisi05/04/2021 22:21:28

Bacakta her kupanın tuttuğu yeri hacamat yapabilirsiniz. sadece ayak altına yapmayın omuzlara ve kuyruk sokumuna hacamat yapılır özellikle kupa masajı yapın fıtık olanlara Polikondit hastalığında tarama hacamat ve sülük uygulayın diğer hastalıklarda arama bölümünde yazınız migren sedef için en az 3 seans yapın bu hastalara.


Elif özyoğurtçu 06/04/2021 08:17:55

Hocam eşim hacamat yaptırdı hiç kan çıkmadı ve hiçbir kesit izide yok böyle olurmu


Hacamat Tedavisi06/04/2021 11:27:35

jilet ile yapıp hiç kesik izi yoksa hacamatçı iyi yapmamış olabilir. iyi kesememiş olabilir.


Hocam vücu sürekli enfeksiyon üretiyo devamlı antibiyotik kullanıyorum şimdide ayakta yara çıkıyor sırtım çok ağrıyor hacamat olamama engel mi antibiyotik bide nereye yaptırmam gerek sülük yarar mı .Allah razı olsun


Hacamat Tedavisi08/04/2021 15:11:09

Aysel Hanım tarama hacamatı yaptırın. hacamat olmanıza engel değil.


Merhaba, ben sirtima, bel ve karaciger bolgesine hacamatyaptirdim, her yerden az kan ve biraz fazla su cikti, neden olabilir acaba, herhangi bir hastaligin belirtisi olabilirmi?


Hacamat Tedavisi11/04/2021 16:04:17

bu bölgelerde rahatsızlığınız varmıydı ?


Hacamat yaptırdım bel bölgemden baya kan geldi ancak kuyruk sokumundan kan gelmedi 1 3 damla anca geldi herhangi bir rahatsızlığın sebeb-i olabilir mi bu normal mi


Hacamat Tedavisi22/04/2021 18:28:49

Zehra Hanım kuyruk sokumuna iyi bir kesik atıldıysa ve kan gelmiyorsa o bölgende dolaşım iyi olmaya bilir bir rahatsızlığınız varmı ?


ben bugün hacamat yaptirdim sırtıma kuyruk sokumuna göğsümün ortasina ilk defa yaptirdim baska bir yerlerde de var hacamat herhalde 9 tane yapti benden her yaptiği yerden cok az kan cikti bir iki kez cizik atti galiba neden olur


Muhammet Karataş01/05/2021 01:32:57

Hocam bende hacamat yapıyorum süleyman Gök kitaplarına göre yapıyorum daha ilerlemem gerek nereyi neyi önerisisiniz bilinçli hacamat ve sülük yapabilmem için yaklaşık 10yıldır yapıyorum ama profesyonel olmam için ne yapmam lazım


Hacamat Tedavisi01/05/2021 12:06:02

züleyha 30 dan fazla kücük kücük cizik şeklindemi attı yoksa tek tükmü cizik attı. Muhammed sadece hacamat ve sülük yeterli gelmeye bilir gerçek tıp kitabını alıp bitkisel olarak bazı rahatsızlıkları destekleyin tedaviyi ne kadar çok kişiye yaparsanız okadar tecrübeniz artabilir yaptığınız kişilerin durumunu inceleyin hangi işlemler kişiye fayda sağlıyo gibi bir sitemizi takip edip soru sorabilirsiniz.


hacamat ilk defa yaptirdim 34 yasindayim piskolojik ilaclar kullaniorum uzun yillardir hacamat iyi gelir mi yapan kisi iyi gelir dedi de


Hacamat Tedavisi02/05/2021 23:11:39

Züleyha hanım kafa hacamatı yaptırdınızmı ?


daha yaptirmadim memlekete gitme durumumuz oldugu icin ramazandan sonra ama yaptircam inşallah sagolun


Hacamat Tedavisi04/05/2021 18:41:47

Mutlaka kafa hacamatı yaptırın.


Hocam S.A. kafa hacamati yaptiriyorum 4-5 seans felan oldu.Kafa arkasindan 3uncu seanstan sonra kan gelmeye basladi ama tepe noktasindan cok az damla damla geliyor saclarimida kazittim nedeni nedir ne tavsiye edersiniz? Allaha emanet olun.


Hacamat Tedavisi06/05/2021 00:21:20

Tepeden çok gelmeye bilir ama damla damlaysa tıkalı olur çörek otu yağı ile o bölgenize masaj yapın 7 gün boyunca sonra hacamat yaptırın bidaha.


Selam Hocam. Ben hacamat yaptırdım,ama iyi yağlanmadı ve massaj yapılmadı ve 10-15 dakika kaldı,çok az kan geldi ve birinde de çok az su oldu, azda olsa su olması kötümü? Bir sorun olduğundanmı ola bilir,yoksa iyi yapılmadı diyemi?


Hacamat Tedavisi08/05/2021 19:29:13

Su kupa alındıkdan sonramı oldu yoksa kanın içinde miydi.


Merhabalar, hacamat yaptırdığımda kanım az geldi fakat kupayı ikinci kere koyduğumuzda şeffaf bir sıvı aktı. Sizce sebebi ne olabilir?


İlk önce kupa koyuldu,sonra ardından hacamat olundu kan az çıkmışdı,çok azda su vardı. Kötü birşeymi?


Hacamat Tedavisi12/05/2021 18:10:46

Narin ödem olabilir. Elnare kötü birşey değil ödem olabilir vücudunuzda


Evet hormon sorunum olduğu için vicudum bayağa ödemli. Bende aslında öyle tahmin etdim ama birazda korktum,kanda çook az çıkdı, size sorayım dedim. Çok teşekkür ederim:) İyi bayramlar:)


Hacamat Tedavisi16/05/2021 17:44:30

Elnare 3 aya bir hacamat yaptırın.


Selam hocam. Neden yeniden yaptırayım?


Hacamat Tedavisi21/05/2021 17:53:45

Ödem İçin


İlk hacamat kötü olduğu için, ağrılar oldu sırtımda. O, yüzden bir daha yaptırmayı açıkcası düşünmüyorum.. ödemide başka şekilde atmaya çalışırım artık. Sizede çok teşekkür ederim :)


Hacamat Tedavisi24/05/2021 08:33:32

Rica ederim :) geçmiş olsun.


ben bugün sacimdan gogsumden sirtimdan omzumdan hacamat yaptirdim kac tane cizik attiniz dedim saymadim dedi sacimin arka kismindan azbi sac kesti topraga gömersen daha iyi olur dedi bana bayan yapan kisi


Hacamat Tedavisi25/05/2021 17:07:28

Toprağa gömmeniz daha iyi olur doğru söylemiş.


Merhaba on yıldır gül hastalığı ile mücadele içindeyim içmediğim ilaç sürmediğim krem kalmadı. Hacamat iyi gelir mi ? Birde yüzdeki sıkıntılar için hangi bölgeden yaptırılması gerekiyor kimisi karaciğer diyor . Teşekkürler


Hacamat Tedavisi27/05/2021 20:13:25

Tuğçe karaciğer bölgene hacamat yüzdeki kırmızı yerlerede hacamat üstüne sülük yaptır.


Hocam bende hipofiz kıstı var hacamati başımami yaptirmaliyim saygılar


İlk defa hacamat yaptıracağım. Boyun ve omuz bölgesinde aşırı kas gerginliği ve ağrı var. Sülük tedavisi de yaptırmalı mıyım


Hacamat Tedavisi01/06/2021 18:07:23

Fatma evet başına yaptır kullağının arkasına sülük koydur. Bahar hacamat üstüne mutlaka sülük yaptırın. ama hacamattan önce kupa masajı yaptırın. Kupa Masajı -> Hacamat -> Sülük


Hafıza ve unutkanlık problemlerim için hacamat yaptırdım. Sırtımdan 10 nokta dan yaptı, fakat kafadan yapmadı. Sizce kafadan hacamat tekrardan yaptırmalı mıyım?


Merhaba, 7yaşında kızıma hacamat yaptırdım. Doğduğunda kalça üzeri mor idi, bu durumda gerekli olduğunu okuyunca yaptırmaya karar verdim geç de olsa. Kuyruk sokumuna bistüri ile 3 kesik üzerine 3 kesik daha atılmasına ve güzel vakumlanmasına rağmen minik noktalar dışında kan gelmedi. Aynı anda sırtta 2 noktaya daha yapıldı ve kan geldi. Bunu nasıl yorumlamam gerekir? Bir de merak ettiğim eğer kuyruk sokumu bölgesinde bir sorun varsa bu boy uzamasına etki eder mi, kızımın boyu kendinden 2 yaş küçüklerle eş gidiyor.


Hacamat Tedavisi02/06/2021 09:16:40

Derya hafıza ve unutkanlık için asıl yapılması gereken yer kafa hacamatı mutlaka yaptırın. Asuman : mor bölgeye sülük koydurun boy konusuna gelirsek'de mutlaka bir emar cekin doktor kontrol etsin çıkan sonucu bize yazın ona göre konuşalım


Sırt omuz ağrılarım vardı hacemat yaptırdım çok kan çıktı o kadar rahatladımki 3 seans yaptırmam gerekiyormu hocam


Aşı oldum zararını atmak istiyorum aynı zamanda antidepresan kullanıyorum uzun süredir nereye hacamat yaptirmam doğru olur?


Yani hangi noktalara yaptırmam doğru olur??


Hacamat Tedavisi22/06/2021 10:16:59

Melek Tam tedavi için yaptırın Zühal aşıda iğnin vurulduğu yere hacamat yaptırın depresyon için kafa hacamatı yaptırın birde sırttan genel temizlik yaptırın.


Ben bugün hacamat yaptırdım çok az kan çıktı ve sıvıda geldi diye devam etmedi 5 ay önce yaptırdım öyle su çıkmamıştı oncekilerdede su çıkmamıştı neden acaba kötümü su çıkması.


Hocam behçet hastasiyim metrotraxs colcicum kullanıyorum sırt agrım icin sırtımdan 8 kua yapıldı ama fazla kan çıkmadı geldi am az gibiydi bir sorun olurmu yeniden yaptirmalimiyim


Covid aşısı olmuş birine 1 gün sonra hacamat yapılmasında bir mahsur var mıdır?


Hacamatta çok kesik olmasına rağmen kan yerine su çıkması ne gibi rahatsızlık gösterebilir. Kansızlık ta var Birde hacamatta kan çıkıyor fakat kesiklerin orda to top su damlası gibikalıyor. Çok fazla çıkmıyor.


Hacamat Tedavisi30/06/2021 09:26:42

Dilek ödem olabilir vücudunda Leyla ağrıyan yerlerine sülük koydur Jale hayır yaptıra bilirsiniz. Özlem çok fazla su geldiyse ödem olabilir o bölgende


Bacak hacamatında kandan duman geldi merak ettim sebebini


3 kupa hacamat yaptırdım.kesik sayısı 20-25 arası.kanda toplanmış ama hiç kan çıkmadı,su gelmiş.sıkıntı ne acaba


Hocam hacamat yaptığım kiside kan ile beraber damla damla sarı su geldi anlamı nedir


Hacamat Tedavisi21/07/2021 17:10:15

çok fazla geliyorsa ödem vardır az geliyorsa normaldir.


Enseden nazar bölgesi demişti hacamatı yapan bayan 2 kere yapıldı kanın gelmeyip sürekli kesiklerden buhar çıktığını söylüyor.sizce bu neye işaret


Altın günde ilk defa hacamat yaptırdım. Kanım koyu çok çıkmadı. Neden acaba. Bel gölgesine yaptı yumurtalık çalışıyor dedi. Çocuk düşünüyorum dedim yumurtalıklara sülük koyarız dedi. Kanım koyu olduğu için mi acaba çocuk olmadı. Ne önerirsiniz.


Merhaba ilk defa hacamat yaptirdim sirtimin sol tarafindan ve sol bacagimdan cok kan cikti bardak dolacak kadar sag tarftan azdi nedeni nedir iyi bisey mi bildigim bir rahatsizligim yok


Selamın aleyküm 28 yaşındayım ilk kez hacamat oldum sırtımdan fazla kan gelmedi bana çok hacamat olmam söylendi rahatsızlığım kalp deliliği mevcut ondan mı gelmiyor acaba. Yaparken kupa masajı da yaptı.


Hacamat Tedavisi29/07/2021 20:32:12

Zehra hanım enseden yaptırmayın unutkanlık yapar buhar olayını pek inandırıcı değil gibi nazar büyü genelde his olarak hissedilir hem yapan hem ypaılan fark hiseder. Nur öncelikle doktora gidin sebebini öğrenin yazın bize tıbben neyiniz var ona göre tavsiye bulunalım Gül büyük ihtimalle hacamat keserken sol tarafı derin kesmiştir Esra kalp deliliyle alakası yoktur ağrın felan oluyormu sırtında ?


Doktora fazlasıyla gittim ne bende ne eşimde sorun çıktı. Değerler hep normal görünüyor. Ama bulunmayan bi sebebi vardır. Şifa Allahtan dedim hacamat oldum. Tavsiye edeceğiniz ne var acaba. yapıp hemen hamile kalan falan var mı


Ağrı olmuyor efendim, diz kapağı aşağı da bacaklarımda ağrı var ama, kanın az gelmesi sık sık yaptırmam gerektiğini mi gösterirdi, şimdiden teşekkürler.


Hocam merhaba 35 yaşındayım ilk defa hacamat yaptırdım karaciğer bölgesinden çok az kan geldi çok zorlamışsın kara ciğeri dedi alkol alıyormusun diye sordu 3.4 yıldan neredeyse hiç almıyorum kara ciğerin bakılması gerekiyor dedi sizce neden olabilir


Hocam merhaba bugün 10 kupa hacamat yaptırdım hiç kan gelmedi sebebi nedir daha hiç böyle bir şey yaşamadım


Hacamattedavisi09/08/2021 12:59:06

Belkıs hanım kanda yag oranı fazla oldugu zaman kan fazla çıkmaz ve kan koyulaşır , günlük 1 limon suyu ve 1 core aspirin 10 gün boyunca kullanılsın 10. Gün tekrardan hacamat yaptırmanızı öneriyoruz.


Hacamattedavisi09/08/2021 13:03:15

Ahmet bey önden ve arkadan ciğerinizin üzerine beşer adet olmak üzere sülük tedavisi öneriyorum, birde enginar tüketmenizi tavsiye ederim, 15 sonra tekrar dan arkadan cigerin üzerine sülük tedavisi yaptırın endişe etmenize gerek yok.


Hacamattedavisi09/08/2021 13:09:22

Nur hanım çocuk için bel bolgesinden, kuyruk sokumundan,yumurtalilardan hem eşiniz hemde kendiniz için sülük tedavisi öneriyoruz


vucudunda ürtiker kurdesen olan birine hangı bölgeye hacamat önerirsiniz


Merhabalar. Ben hacamat yaptirdim 6 tane kupa. Kansızlık var anemiyim. Ilaç tedavisi görüyorum ve kan fazla çıkmadı haccam fazla bsy demedi haftaya bir daha gel dedi sadece. Ne düşünüyorsunuz ?


Haccame Aişe25/09/2021 19:14:16

merhabalar migren tedavisi için belirlenen aralık sizce ne olmalıdır ya da sivilce tedavisi için ayrıca böyle bir sayfa için teşekkür ediyorum


Hocam merhabalar hacamat işlemini bir kadına erkek yapabilir mi bir de hacamat sonrası dayanılmayacak bağ ağrısı sebebi nedir şimdiden teşekkür ederim


Kafamdan hacamat yaptırdım kafam da aksamları agrı oluyor yaptıralı 4 gun oldu


Hacamat Tedavisi07/10/2021 09:18:59

Fatma = Ciğer Noktalarına Fadime = Kesikleri Görmek Gerekiyor Haftaya Değil Hastalığınız varsa 15 gün sonra yaptırın Haccame Aişe = 15 günde bir en az 3 seans sülük ve hacamat yapım sivilce içinde ayı şekilde Tuğba = Yapabilmesi için Bulunduğu bölgede ya kadın hacamatcı bulunmamalı yada bulunupda işin ehli bulunmamalı bunun haricinde yapamaz Hacamattan Sonra baş ağrısı tansiyonunuzla ilgili ola bilir ilk defa yaptırdıysanız. Rabıye = sadece akşamları oluyorsa 1 defa daha yaptırın pis kan toplanmış olabilir ama genelde ağrıyorsa 1 hafta bekleyin kupayı cok sıktıysa yapan kişi morarmış olabilir ağrır.