Rozasea Gül Hastalığı Sülük Tedavisi

Rozasea Gül Hastalığı Sülük Tedavisi

Rozasea Gül Hastalığı

Daha çok yüzde görülen iltihaplı kızarıklıklar sivilce benzeri kabartılar, yüzeysel damar genişlemeleri şeklinde ortaya çıkan bir hastalık’dır.

Sadece yüz değil vücudun diğer bölgelerin dede görülme ihtimali olan bu hastalıkta sülük tedavisi etkili bir tedavi yöntemidir.

Yüzün kızarlık bölgerine aralıklarla 4-5 yüz sülüğü kullanılır eğer yüzünüzün 2 tarafın dada varsa ve geniş bir alana yayıldıysa toplam sol tarafa 5 sağ tarafa 5 olmak üzere 10 adet küçük yüz sülüğü kullana bilirsiniz. İlk yaptırdığınızda 1 hafta içinde iyileşme gözlemlendiyse en az 3 defa daha tekrar layın bu tedaviyi

Bunun haricinde kudret narı ’da kullana bilir veya sülük tedavisi yapıldık’dan 1 hafta sonra kudret narıda süre bilirsiniz cildinize.

Her Hangi bir sorunuz olursa Soru-Cevap Bölümünden Sora Bilirsiniz.

 

Merhaba benim 6 yıldan bu yana Gül hastalığım var gitmediğin doktor kalmadı ama bir faydasını görmedim hacamat hiç yapmadım gerçekten işe yarıyormu?


Hacamat Tedavisi03/10/2020 16:32:18

Yüzünüze Sülük Yaptırın Sülüğü Yaptırdıktan 1 Haftaya Kadar Bir İyileşme Olursa Devam Edin Yoksa Devam Etmeyin Yaptırdıktan Sonra Azda Olsa Fayda Görmeniz Gerekiyor Eğer Azda Olsa Bir Fayda Görürseniz Mutlaka Seanslara Devam Edin.


Teyzemde de bende de var bu hastalık. Benimki sivilceli seyrediyor sürekli. Neyse teyzem evine yakın bir yere gitmiş ve yüzüne koydurmuş bu sülükler den. Acıma yok pek diyor. Ben de deneyeceğim. İnşallah kurtulurum.


Hacamat Tedavisi20/02/2021 18:50:15

Hacamat ilede destekleyin tedaviyi


Merhaba sülükten korkuyorum da hacamat oluyor mu yüze


Hacamat Tedavisi23/02/2021 15:41:17

Oluyor ama üstünede sülük koydurun 2si aynanda daha etkili olur ilk korkabilirsiniz sonra korkunuz azabilir


Golfçü dirseğine hacamatmı sülük mü iyi gelir , 1 sefer ytrlimi ypksa daha fazla seansmı gerekir


Hacamat Tedavisi12/04/2021 15:20:18

Önce hacamar üstüne sülük koydurun 3 seans yaptırın


Peki sülük ve hacemat iyi gelirde iyileşirse sonradan tekrarlamazmı


Hacamat Tedavisi24/04/2021 18:59:05

Tekrarlarsa tekrar yaptırmalısınız.


Ben de gül hastalığım için yüzüme sülük yaptırdım 3 hafta olacak fakat kızarıklıklarımda pek azalma göremedim tekrar yaptırmalı mıyım?


Hacamat Tedavisi28/04/2021 18:07:45

Hatice hiç görmediyseniz başka yöntemlere bakın ama az da olsa bir iyileşme olduysa 3 seans daha yaptırın.


Nilüfer aygördü 28/04/2021 18:13:40

Fibromiyalji nasil bir yol izlemeliyom kur da dahil


Hacamat Tedavisi01/05/2021 11:57:40

Nilüfer Sülük tedavisi yaptırın.


10 yila yakındır gül hastalığı var bende kullanmadığım krem gitmedigim cildiye kalmadı ve ama bu sira çok ilerlemiş durumda moralim çok bozuluyor sülük yaptırsam mı ama çok ta tiksiniyoyum ne önerirsiniz bana


Hacamat Tedavisi18/05/2021 09:15:22

tiksin meyin önce hacamat yaptırın üstüne sülük koydurun.


Kesinlikle sülük tedavisi yaptırın,6 seans her seansta 6 adt sülük kızarıklık olan yerlerin tam ortasına koyduk,sülükleri ne yanma ne kaşıntı ne sivilce kaldı,gül hastalığının tıpta çaresi yok ben herşeyi denedim, inşaallah sizede iyi gelir,şifayı veren Allah,vesilesi sülük olsun, inşaallah...


Elif SOLMAZ 09/06/2021 03:48:57

7 haziran sırtıma hacamat yaptırdım, c7 noktasından ve kuyruk sokumu ndan kan gelmedi, giriş ve çıkış kapalı ded hacamat çı, bu noktada n kan gelmemesi ne anlama geliyor? 2S


Hacamat Tedavisi09/06/2021 12:41:33

ELİF HANIM yapılan hacamata göre değişir bir sıkıntı varmı kuyruk sokumanda felan ?


Yüzümde et beni gibi şeyler var fakat içi kan doluymuş ayrıca rosa var sülük bu ben gibi şeyleri yok eder mi


Benimde yüzümde Roza hastalığı vardı öncelikle yeme alışkanlığınızı düzeltmek gerekiyor sonra taramalı hacamat sonrasında sülük tıpta Roza hastalığını iyileştirecek hiç bir ilaç yok sülük ve hacamat bire birdir kendim denediğim için gönül rahatlığıyla söyleyebilirim Allah şifa versin inşallah