Sülük Tedavisinde İz Kalırmı

Sülük Tedavisinde İz Kalırmı

En çok merak edilen konulardan biri olan Sülüğün ısırdığı yerde iz kalırmı diye sülüğün yarası hacamat göre daha geç iyileşir ama iz kalmaz yaranın iyileşme süreci emen sülüğün büyüklüğüne göre değişir ama sülüğün emdiyer normal yaralara göre geç iyileşir ama Yara İzi Kalmaz gönül rahatlıyla yaptıra bilirsiniz.

 

İki sene önce yüzümde elmacık kemiği tarafına attığım sülüğün izi hala geçmedi.iki üç ayda bir büyüor sivilce gibi oluyor ağrı yapıyor.ve tekrar geçiyor.ama kızarıklık izi hala kalıyor.ne yapabilirim bu durumda.nasıl geçer bu iz.iki sene oldu.


Hacamat Tedavisi25/12/2020 12:12:57

Sivilce gibi olduğu zamanlar antibiyotik krem sürün sivilce hali geçtiğinde ise Madecassol kremi Alıp sivilceli olan yerinize sürün


3 ay önce bacağıma 6 tane sülük tutturdum ama sivilce gibi kırmızı izleri kaldı hiç biri geçmedi ne yapabilirim


Hacamat Tedavisi28/01/2021 23:11:59

Ayşegül hanım bacakta sülük izleri geç geçer 1 yılı dahi bulabilir şeker seviyenizde bir problem yoksa 1 yılı geçerse Madecassol kremini kullanabilirsiniz ama bekleyin.


O kremi şimdi kullansam ne olur


Hacamat Tedavisi30/01/2021 00:04:12

Kullanabilirsiniz.


Merhaba ben yüzüme 2 tane sülük uygulattim bu iz ne zaman geçer yara kabuğu kendiliğindemi düşecek su ile temastan kaçınmaliyimim ısırdigi izler kalıcimidir


Hacamat Tedavisi13/02/2021 16:13:29

Kanama kapandıktan sonra su değmesi problem oluşturmaz ortalama 2 hafta'da yara geçebilir tabi kişiden kişiyede değişe bilir daha hiç duymadım yüzüne yaptırıpda iz kalanı birde sülük büyülüğüne göre yaranın kaybolması daha fazla veya daha az zaman alabilir.


Tam 1 yıl önce troidlerime 10 seans ı tamamlayacak şekilde sülük terapisi yaptırmıştım ama cok kötü izler kaldı ne yaptımsa gecmedi hafif kabarık sivilcemsi ama beyaz görünen izler. Çok pişmanım yaptırırken hiç uyarı da yapılmadı iz kalır vs diye.


Hacamat Tedavisi15/02/2021 11:37:19

Sülükler çokmu büyüktü ? genelde kücük sülük kullanılır ve daha iz kalana rasmalamadım büyük sülüklermi kullanıldı ? birde Madecassol kremi kullanın


Merhaba yüzüme sülük uygulattımda kabuklu yara kendiiliginden duştu ama o emdigi yerdeki şişkinlik ve kirmizimsi iz hâla duruyor oda geçermi ve düşen yaranın yani kabuğun izi kalmaz değilmi


Hacamat Tedavisi19/02/2021 19:03:18

Kalanı görmedim sülük büyüklüğüne göre yaranın tamamen kaybolması farklılık gösterebilir zaman olarak korkmayın eğer geçmesse madecassol kremini kullanın


Hocam ben kaval kemiğime yaptırdım 6 ay kadar önce hala izler duruyor hızlı bir şekilde nasıl geçer kötü bir görüntüsü var


Hacamat tedavisi19/02/2021 21:34:55

Sülük çok büyükmüydü ? birde madecassol kremi alıp kullanın 6 ay çok uzun olmuş.


Büyük değildi hocam sülükler birde kremi kullanıyorum kaç günde etki gösterir krem


HACAMAT TEDAVİSİ22/02/2021 12:32:28

kişiden kişiye değişebilir geçene kadar kullanın. ortalama 1 ay içerinde tamamen veya büyük ölcüde geçmesi lazım gibi düşünebilirsiniz.


Siyah izler kaldı hocam bende birde aşırı kaşınıyor


Hacamat Tedavisi23/02/2021 00:03:31

Kaşıntı için Stilex Kaşıntı Kremi alıp sürebilirsiniz kaç gün oldu yaptıralı ?


Yüzüme sülük yapıldı. 1 ay oldu. Ama geçmedi izi. BahsettiğiniZ kremide sürdüm. Hatta son iki gündür izler büyüdü ve şişti sanki. Neyapmalıyım


Hacamat Tedavisi16/03/2021 00:20:43

Yüzünüze yapılan sülük büyükse 1 aydan fazla süre bilir geçmesi emdiği yer yara şeklindeyse kullanmayın iz şeklinde olduğunda o kremi kullanın


Evet sanırsam biraz büyük sülük yapıldı yüzüme. Ama iyice minik küçülmüşlerdi. Kantoron yağı sürmüştüm hep. İzi de geçsin diye kremi sürdüm. Ama tekrar büyüdü şişti ler. İz yerleri. İlaç mı yan etki yaptı? Olabilir mi? Veya nedendir? Geçecek değil mi bunlar sonunda?


Hacamat Tedavisi16/03/2021 22:16:36

Yaranız tam geçmeden hiç bir şey sürmeyin iz kalan birine daha rastlamadım korkmayın. iz şeklinde kalırsa kullanın bir daha yaptırırsanız büyük değil kücük sülük kullansın yapan kişi.


Kitleye uygulanirmi memede


Hacamat Tedavisi17/03/2021 23:43:27

Sülük koya bilirsiniz kitle olan yere


Merhaba yüzüme sülük yaptırmıştım üstüne kimyasal krem sürdüm kanaması coktan durmuştu bir sorun olur mu?


Hacamat Tedavisi26/03/2021 00:40:56

kanama durduysa kremde zarar verecek bir şey değilse olacağını zannetmem tamamen geçince sürün kremi


İyi günler yaklaşık 3 hafta önce makat bölgeme 5 tane sülük takmıştım.(tromboz hemoroid için) Tuvalete girip çıktıktan sonra sülüklerin ısırdığı yerler hala çok acıyor. Aynı sefa kremi ,kantaron yağı, teramisin,hameton gibi birçok krem ve yağ kullandım ama aşırı acı çekiyorum. Bu yaraların geçmesi için ne yapmam gerekiyor. Allah rızası için yardımcı olur musunuz?


Hacamat Tedavisi12/04/2021 15:21:46

İltihaplanma varmı ısırdığı bölgede baktıra bilirmisiniz


Iyı günler migrenim için 20 gün önce yüzüme sülük yaptırdım yaralar iyileştı ama izlerı sivilce lekesı gibi duruyor kahverengı şeklınde hiç hoş gözükmüyor ne yapmalıyım geçer mi


Hacamat Tedavisi16/04/2021 20:36:36

tamamen iyileşmesi zaman alabilir 30 gün geçtikten sonra Madecassol Kremi kullanın


Yaklasık 2 sene önce yüzüme sülük yaptırmıstım sonrasında hıc ız kalmamıstı ama son 4-5 aydır yapılan yerler şişmeye kaşınmaya basladı sivilce gıbı oluyor sürekli biri şişiyor biri iniyor sivilce gibi oldugunda sivilce kremi sürdüm sonra madecassol sürdüm ama gecmedi ne yapabılırım?


Göğüs büyütmek için hacamat ve sülük yaptırılıyormuş doğrumu acaba ?


Hacamat Tedavisi18/04/2021 23:45:31

Şule hanım yaşadığınız problemin sülük'den olma ihtimali yok hadda aynı bölgere kücük sülük koydurun birde kara ciğerinize baktırın. Özlem Hanım ben daha böyle bi ne etkisi gördüm nede duydum.


S.aleyküm 2,3 yıl önce kaşıma sülük tutturdum az bi kabarcık kaldı geçmedi iğneyle patlatım dedim şimdi iyice büyüdü et beni gibi oldu ne yapabilirim?


Hacamat Tedavisi19/04/2021 18:06:29

Mehmet bey iltihap yoksa madecassol kremi sürün eğer varsa antibakteriyal krem alıp kullanın.


Allah razı olsun hocam çok teşekkür ederim iltihap olup olmadını bilmiyorum ama sivil gibi büyüdü ve et şeklinde ben yinede iki kremi de kullanım mı ?


Hacamat Tedavisi22/04/2021 18:32:48

10 gün antibakteriyal krem kullanın bakın iyileşme oluyormu oluyorsa devam edin olmuyorsa 2 gün sürmeyip madecassol kremi sürün.


Merhaba hocam iki hafta once yuzume suluk attirdim goz agrim yuzunden alnimdakiler kenardakiler hep gitti ama gozumun alt kismindaki kucuk sivilce gibi siskin duruyo oyle kalma gbi bir ihtimali varmi ne kdr sure sonra gecer


Ben yüzüme sülük yaptırttdım. Ve iz kalmaması için kantoron yağı sürüyorum. Bsşka ne yapmam lazım. Güneş lekesi için kaç Seans gerekli. 1 hafta oldu yaptıralı. Ve iz tamamen nezaman geçer


Hacamat Tedavisi28/04/2021 18:03:03

Yildiz 1 ay geçtikten sonra hayla sivilce gibi duruyorsa bak eğer iltihaplıysa antibakteriyal kreme kullanın eğer sadece iz gibi duruyorsa madecassol kremi sürün. Sezen güneş lekesinin hacamat ve sülükle geçtiğini hiç raslamadım ama fayda görürseniz en az 3 seans yaptırın izler içinde 1 ay bekleyin birşey sürmeyin. 1 ay dan sonra geçmesse madecassol kremi sürün.


Merhaba çene bmlgesi devsmli kızarıyo bunun için sülük önerirmisin iz, ve güneş kremi ksç gün sonra sürülmesi


Hacamat Tedavisi01/05/2021 11:58:43

Kücük kupayla hacamat üstüne sülük koydurun en az 2 haftadan sonra krem kullanın.


Hocam iltihapli degil iz gibi duruyo su an baya indi ama izi hala duruyo kanteron yagi kullaniyorum umarim gecer neredeyse bir ay olacak morluk ve sislik az da kalsa hala duruyor o kucuk isirik izide daha gecmedi sadece kanteron sursem yetmezmi


Ayrica goz altina normalde suluk uygulanir mi hocam? Kimisi uygulanir diyor kimisi uygulanmaz diyor ben birsey anlamadim


Hacamat Tedavisi06/05/2021 00:19:55

yildiz 1 hafta takip et iyileşmede yani morluk da şişlikde 1 hafta içinde az da olsa bir iyileşme olmassa madecassol kremi kullanın göz altına ne için sülük yaptıracaksınız ? gözün altındaki kemikten yukarı yapmayın kemik ve altına olur


Efendim ne olur yardım edin sürükler göz altımi tuttu ve birakmasi geç oldu yumuşak olan göz altı derisi.et beni şeklinde sivilce büyüklüğünde ufak yumrucuklar oluştu ben bunun için ne yapabilirim bana da madacassol iyi gelir mi birde o şekilde yumru et beni gibi kalirmi psikolojik olarak çöktüm lütfen yardım edin


Hacamat Tedavisi18/05/2021 09:11:19

Sinem hanım kaç gün oldu yaptıralı ?


Sinem korkma bendede oldu aynisi iniyo dagiliyo ama izi su an hala duruyo bende gecmesini bekliyorum ben yapali 40 gun oldu... hocam 40 gundur izi hala durmasi normal mi


Merhaba Hocam, Ben bundan Iki ay önce Gözlerimin altina ince Olan yere, her göze 3 tane sülük taktirdim göz alti morlugum cok belirgin oludugu icin ama daha belirginlestiler ve daha da morardilar,cok pismanim. isirik izleri pek kalmadi. Sirt hacamatida uyguladik ama morarmalar piskolojimi bozuyor. Bana ne önerirsiniz?


Hacamat Tedavisi21/05/2021 17:56:37

Yıldız sülüğün izi geç geçebiliyor günler geçtikce azalıyosa normal Ayla göz ve sırtında yaptıralı 2 ay oldu ve hayla izler duruyormu ?


Hocam ayni zamanda morarmanin izide hala duruyor birbucuk ay oldu baya toparlandi ama hala biraz sis mor ve suluk izleride duruyor gittikce azaliyo evet ama sakaklarimdaki gitti hemen goz altimdakiler neden bu kdr uzun surdu onu anlayamadim


Ben cene altımdaki bezeye ilk seans 4 ikinci seans 8 sekiz suluk koydurdum. Fakat 1 ay oldu izler sivilce ama içi sert şiş sivilce gibi ozonu kantaron yagı sürüyordum şimdi contraktubes iz kremine başladım o şıs sivilce izleri tamamen ne zaman kaybolur.Yoksa böylemi kalıcak. 3 seansın var iz korkusundan gitmedim


Hacamat Tedavisi24/05/2021 08:31:35

Yildiz gün geçtikce geçiyorsa birşey yapmayın sülüğün boyu ve yapılan yere göre iyileşme süresi değişir. Demek sülük izin geç iyileşir korkmayın yaptırın 3 seans daha sülüğün botos sülük lerden koymasını söyleyin işlemi yapan kişiye büyük koymasın.


Merhaba kafa bölgeme hacamat yaptırmak istiyorum küçük kupa mı yapılmalı normal ebatta mı olmalı bir de saç ne kadar kesiliyor kafaya hacamat yaparken ?


Yüzüme sülük yaptırdım tek seansta 25 tane konuldu. Yaptıralı 5 ay oldu fakat yanaklarımda izler duruyor . Bazen kaşınıyor bazen şişiyor. Alnımda hiç iz kalmadı . Doktorlar estetik işlem gerekli diyorlar . Bu izlerin 5 aydır geçmemesi normal mi?


Hocam anı kırışıklıklar için yaptırmak istiyorum sülük kırışıklıklar geçer mi


Hacamat Tedavisi02/06/2021 09:26:23

Büşra : saç durumuna göre olur sacınız seyrek se jole ile tutdurula bilirse hiç kesilmeye gerek kalmaz. Fatma : sülüğün izin geç gecebilir sülüğün büyüklüğüne göre madecassol kremi alıp iz olan bölgere bazen cok geç geçebiliyor sülüğün izi ama kalıcı kaldığına daha raslamadım Kezban: mutlaka deneyin %100 geçer diyemem ama o yerdeki kan cıkıp taze kan geldiğinde bir çok faydası olabilir. en az 3 seans yaptırıp durumunuza bakın fark olmaya başladıysa ara ara yaptırmaya devam edin.


Hocam suluk izi uzun surebilir dediginizden kastiniz nedir 6 ay filan surermi? Ayrica gozumun altindaki kan oturan yerin morluk gitti ama yeri hala duruyor oyle kalma ihtimali var mi hocam cok kafama takiyorum surekli kanteron suruyorum bir faydasi olurmu acaba


Hacamat Tedavisi02/06/2021 22:48:04

Yıldız info@hacamattedavisi.com.tr mail adresine net bir şekilde gözünüzün altının resmini çekip göndere bilirmisiniz.


Boyun fıtığı için sülük tedavisi uygulamayı düşünüyorum ama durum şu; evde annemin alıp hiç kullanmadığı sülükler var ve ben 4-5 ay sonra polislik sınavına gireceğim. Kullanmalı mıyım, ne kadar kullanmalıyım, sağlık mülakatına kadar yara izini geçirebilir miyim?


Hacamat Tedavisi05/06/2021 18:12:07

yaralar geç iyileşebilir yara problem oluşturacaksa kullanmayın zaten fıtıkta çok bir etki beklemeyin ağrınızda hafifleme olabilir.


Sinüs kistlerim için yüzümde yedi yere sülük yaptırdım üç hafta üst üste tekrar edelim dediler ama üçüncü gün hiçbir iyileşme yok gibi oralar tam iyileşmeden bidaha sülük yapılırmı sizce nasıl olması sinüs kisti tedavisi


Hacamat Tedavisi10/06/2021 09:23:37

sülükler tam kis olan bölgeyemi konuldu ? birde ilk yaptırıp 3 günde etki görmeye bilirsiniz 3 haftada bir yaptır 3 hafta bekle hafif bi iyileşme olursa 1 daha yaptırın 3 hafta daha bekleyin sonucu bize yazın. Sülüklüğü etkisi bazen geç görülebiliyor. hadda 2.ciyi yaptırıp 3 hafta gidip kisti doktora kontrol ettirin küçülme varmı diye. Sülük konulan bölge kiste yakın olmalı alakasız bölgeye koymasınlar


Alakasız bölge denilemez ama hepsi kist bölgesine konulmadi bütün sinüs noktalarina konuldu. Sizce sadece kist noktasınamı konulmali. Tavsiyeleriniz için teşekkürler dikkate alicam. Bide iz kalmasından korkuyorum ozonlanmış sarı kantaron yağı sürüyorum umarım yanlış bişey yapmıyorum


Hacamat Tedavisi11/06/2021 13:53:01

Münevver hanım bazen çok geç iyileşe biliyor izi ama devamlı hiç geçmeyecek şekilde iz kalanı görmedim yanlız büyük sülük kullanmasın küçük kullansın kist olan bölgeye yoğunlaşın ve ara ara doktora gidip kontrol ettirin kistin büyüklüğünü küçülme varmı hani doktora gidip demeyin sülük yaptırdım baktır cam diye falanda bi kontrol edermisiniz durumumu diye kontrol ettirin.


Tekrar merhaba sinüzit için yüzüme sülük yaptırmıştım ben yaklaşık dört gün sonra boğazım şişti ve kulağımın yüzüme yakın tarafinda bezeler oluştu yaptırdığım klinik bunun normal olduğunu ve tekrar sülük yaparsak daha kolay geçeceğini bu arada yoğurt otu çayı icmemi fln söyledi siz ne dersiniz normalmi hiç karşılaşılan bi durummu bu


Hacamat Tedavisi17/06/2021 20:27:43

Normal bir durum bidaha yaptırın


Yüzümde iltihaplı sivilce var ve geçmeli bilmiyor ilthp gitsede ya içinde çiğlik yada leke kalıyor geçmiyor hacamat mı sülûk tedavisi mı yaptırmam gerekli


Hacamat Tedavisi22/06/2021 10:19:19

Betul her 2 sinide yaptır önce hacamat üstüne sülük attır. botoks sülük attır büyük atmasın atan


Yedi aydır sülük izleri geçmedi ve hala aşırı şekilde kaşınıyor burdan yaptıracak arkadaşlara söylüyorum bazı insanlarda özellikle alerjik bunyelerde böyle bir etkisi olabiliyor kasinti ve izler için kullanmadığım ilaç ve tedavi yöntemi kalmadı sağlık bulayım derken hayatımda kullanmadığım kadar ilaç kullandım psikolojim alt üst oldu. Bence çok riskli bir şey başıma geldikten sonra araştırdım ve uzun süredir bu siteyi de takip ediyorum tek bu durumda olan ben değilmisim ama ne hikmetse tedavi altında inşanlari bu işe yonlendiren ve tavsiye eden tıp merkezleri böyle bir durumdan haberdar bile değil tam olarak nasıl bir etki göstereceğini bilmediğiniz bir yöntemi şifa diye insanlara tavsiye etmeyin yada bu işi tam anlamıyla artıları ve eksileriyle hakim olun, olası bir yan etkiye karşı nasıl bir çözüm sunacagjnizi bulun öyle bu işe kalkisin!


Hacamat Tedavisi01/07/2021 15:19:27

Kemal bey info@hacamattedavisi.com.tr mail adresine izlerin net göründüğü resimleri göndere bilirmisiniz. Bir'de sırayla neleri kullandınız nekadar süre kullandınız hangi zamanda nasıl bir tepkime oldu bu izleri kaşıntıyı geçirmek için onlarıda yazarsanız incelemek isterim.


Merhaba bende cildimdeki akne sorunu için 2 defa sülük yaptırdım 1 hafta arayla izler tahminen ne zaman geçer birde ben 2.işlemi yaptırdıktan baya zaman sonra cildime daha önce kullandığım akne kremlerini temizleme jellerini uyguladım sorun olurmu acaba


Hacamat Tedavisi12/07/2021 23:37:55

meryem en az 1 ay sonra kullana bilirsiniz kremleri


Burada 3 yorumdan 1 i tedaviden sonra iz kaldığı ve aylar geçtiği söylenmekte, siz hala madecassol krem demekten vazgecmediniz, el insaf bunca insan iz kaldı diyorsa sülükler iz bırakıyor demektir, burayı okuyanlara tavsiyem estetik problem oluşturabilecek bölgelere sülük yaptırmaktan kaçının, benim 3 yıl dolacak neredeyse izler hala aynı şekilde duruyor, hiçbir gerileme olmadan. İnsanları yanlış bilgilendirmeyin lütfen. Kaldıki öylece geçmesini beklemedim bile, hergün ama hergün kantaron yağı, uyduruk madecassol kremi, ozon yağı daha nicesini kullanmaktan vazgecmedim. Psikolojim artık bu izleri görmeyi kaldırmıyor. Lütfen sizde hastalarınızı bu konuda uyarın.


Hacamat Tedavisi21/07/2021 17:06:56

Ceylan hanım yapan kişi büyük sülük kullandıysa bu problem olabilir botoks minik sülük kullanıpda iz kalana ras gelmedim ben işini profesyonel yapana denk gelmediyseniz herkesde iz kalacak diye bir şey yok ha güzellik için sülük yaptıracaksanız. Yüzünüze her bulduğunuzu sürer seniz belli bir süre beklemeden tabiki bir etki görmemek normaldir madecassol kremi deriyi kavlatmaya yarıyor vücutta yeni deri oluşturdugunda alt tarafdan yeni deri cıktığı için madecassol kremini öneriyorum.


Bir yıldan fazla oldu hala iki koca iz duruyor.sanirim ömür boyuda geçmeyecek.


Ceylan hanıma katılıyorum insanlari yanlış yönlendirmeyin. Para kazanmak uğruna şifa diye insanların sağlığıyla oynamayın bu kadar insan aynı durumdan muzdaripse demekki bir yan etkileri var halada gelmişsiniz bu güne kadar iz kalanı görmedim diyorsun ama formda herkes aynı konudan şikayetçi yaşayanlarada hala ısrarla devam etmesini oneriyorsun siz ve sizin gibi alternatif tıp sacmaligiyla ilginenler hiç bir şey bilmiyor ama bildiğini iddia ederek insan sağlığını tehlikeye atıyorsunuz. Aynı etkiyi bende de yaptı saçma sapan öneriler veriyorsunuz yok büyük sülük yok küçük sülük hayır efendim uygulanan suluklerin hepside küçük onunla alakası yok bu işin. yok vücutta toksin birikmiş ondan yok karacigerle alakalı ondan hepsi sadece üstün körü tahminlerinizden ibaret. vücudumda baktirmadigim organ kalmadı hiç biriyle alakalı değil. toksin birikme ihtimalimde çok düşük cubnku uzun yıllar profesyonel olarak sporla uğraşan birisiyim ve beslenmeme aşırı dikkat eden birisiyim alkol sigara kullanmıyorum. Çok büyük vebale giriyorsunuz. burdan yaptıracak yada yaptırıp ya aleejik reaksiyon göstermiş insanlara soyluyorum kesinlikle yanından bile geçmeyin hiç bir ilaç ve tedavi etki etmiyor sifa bulacağım diye sifanizdan olursunuz inanmayin ve paranızı da kaptırmayın.


Merhabalar...bundan 1 bucuk sene önce kadar cahillik yaptım sanırım doğal tedavi diye saglık için sülük yaptırdım ve belımın yan kısmında sülükler in ısırık izleri hala duruyor sivilce gibi cok kötu yapacaklara tavsiyem ben araştırmadım yapan insanlara güvendim sizler yaptıracak sanız iyi arastırın ve kücük suluk tercıh ettıgınizi ısrarla belırtın gercekten ızleri gecmıyor deneyim ile sabit varsa bir geçme yöntemi söyleyen bilen varsa sevınırım üzerinden 1 bucuk hatta 2 yıla az kaldı gecti ne yapmam gerek bılmıyorm artık


Ben bir ay önce üsküdarda bir merkeze gittim sülük tedavisi hakkında doktora danışmak istedim.Şikayetiniz nedir diye sordu?Ben de tiroit hastasi olduğumu,son zamanlarda da göz çevremde şişlikler olduğunu(göz doktorum tiroitteb dolayı baskı oluşturmuş olma ihtimali var demişti)söyledim.Göz çevremden rahatsızım.Doğal yöntemlerden yanayım başka bir işlem istemiyorum dedim Beni muayene etti çok stres var sende vücudunda kaskatı dedi.2 seans hacamat 4 seans sülük tedavisi önerdi(2 tanesi göz çevresine 2 tanesi boyun kısmina dedi)Ben denemek için sadece hacamat yaptırdım.Tiroitten çok güzel sonuçlar aliuoruz dedi.Bende neye göre alacaksınız herhangi bir test yapmadınız dedim.Onu onlar takio etmiyormuş ben edecekmişim.gidicem baska hastanede tiroit degerlerime baktircam tedavi bitince sonuç karsilastiracakmisim.Böyle saçma bişey görmedim.Belki alerjik bi reaksiyonum var.Belki olumsz bişey var.Sırf ugrasmamajk için başından saviyorlar.Burdada aynı.Yahu 30 kişi iz kaldı yazmış.Hala iz kalani görmedim yaziyorsunuz kalmiş işte.Bu kadar insan burda boşunamı yazıyor.Ben yaptirmadim arkadaslar sizde yaptirmayin ustelik goz cevresi en görünen yer.Bakmayın iz kalmiyor dediklerine kalsada kimse sorunluluk almaz.yaptiracaksanizda çok çok duzgun bir yerde yaptirin.Kozyataginda bir doktira gittim kendisi iz kalır diye söyledi.Ben kendime uyguladım iz kalmadı ama sizin teninizde kalır dedi.


Gerçekten her aynaya baktığımda yanaklarımın üstünde alnımın ortasında kabarık üçgen diş izi görmekten sıkıldım her yerimde iz kaldı yok mu gerçekten şu izleri geçirecek bir şey 6-7 ay olacak ya


Fail-i meçhul22/10/2021 22:28:54

Merhabalar ben dudağıma sülük vurdurmustum 2 yıl oldu hala morumsu bir leke var ne yapabilirim ?