Sülük Tedavisinde İz Kalırmı

Sülük Tedavisinde İz Kalırmı

En çok merak edilen konulardan biri olan Sülüğün ısırdığı yerde iz kalırmı diye sülüğün yarası hacamat göre daha geç iyileşir ama iz kalmaz yaranın iyileşme süreci emen sülüğün büyüklüğüne göre değişir ama sülüğün emdiyer normal yaralara göre geç iyileşir ama Yara İzi Kalmaz gönül rahatlıyla yaptıra bilirsiniz.

 

İki sene önce yüzümde elmacık kemiği tarafına attığım sülüğün izi hala geçmedi.iki üç ayda bir büyüor sivilce gibi oluyor ağrı yapıyor.ve tekrar geçiyor.ama kızarıklık izi hala kalıyor.ne yapabilirim bu durumda.nasıl geçer bu iz.iki sene oldu.


Hacamat Tedavisi25/12/2020 12:12:57

Sivilce gibi olduğu zamanlar antibiyotik krem sürün sivilce hali geçtiğinde ise Madecassol kremi Alıp sivilceli olan yerinize sürün


3 ay önce bacağıma 6 tane sülük tutturdum ama sivilce gibi kırmızı izleri kaldı hiç biri geçmedi ne yapabilirim


Hacamat Tedavisi28/01/2021 23:11:59

Ayşegül hanım bacakta sülük izleri geç geçer 1 yılı dahi bulabilir şeker seviyenizde bir problem yoksa 1 yılı geçerse Madecassol kremini kullanabilirsiniz ama bekleyin.


O kremi şimdi kullansam ne olur


Hacamat Tedavisi30/01/2021 00:04:12

Kullanabilirsiniz.


Merhaba ben yüzüme 2 tane sülük uygulattim bu iz ne zaman geçer yara kabuğu kendiliğindemi düşecek su ile temastan kaçınmaliyimim ısırdigi izler kalıcimidir


Hacamat Tedavisi13/02/2021 16:13:29

Kanama kapandıktan sonra su değmesi problem oluşturmaz ortalama 2 hafta'da yara geçebilir tabi kişiden kişiyede değişe bilir daha hiç duymadım yüzüne yaptırıpda iz kalanı birde sülük büyülüğüne göre yaranın kaybolması daha fazla veya daha az zaman alabilir.


Tam 1 yıl önce troidlerime 10 seans ı tamamlayacak şekilde sülük terapisi yaptırmıştım ama cok kötü izler kaldı ne yaptımsa gecmedi hafif kabarık sivilcemsi ama beyaz görünen izler. Çok pişmanım yaptırırken hiç uyarı da yapılmadı iz kalır vs diye.


Hacamat Tedavisi15/02/2021 11:37:19

Sülükler çokmu büyüktü ? genelde kücük sülük kullanılır ve daha iz kalana rasmalamadım büyük sülüklermi kullanıldı ? birde Madecassol kremi kullanın


Merhaba yüzüme sülük uygulattımda kabuklu yara kendiiliginden duştu ama o emdigi yerdeki şişkinlik ve kirmizimsi iz hâla duruyor oda geçermi ve düşen yaranın yani kabuğun izi kalmaz değilmi


Hacamat Tedavisi19/02/2021 19:03:18

Kalanı görmedim sülük büyüklüğüne göre yaranın tamamen kaybolması farklılık gösterebilir zaman olarak korkmayın eğer geçmesse madecassol kremini kullanın


Hocam ben kaval kemiğime yaptırdım 6 ay kadar önce hala izler duruyor hızlı bir şekilde nasıl geçer kötü bir görüntüsü var


Hacamat tedavisi19/02/2021 21:34:55

Sülük çok büyükmüydü ? birde madecassol kremi alıp kullanın 6 ay çok uzun olmuş.


Büyük değildi hocam sülükler birde kremi kullanıyorum kaç günde etki gösterir krem


HACAMAT TEDAVİSİ22/02/2021 12:32:28

kişiden kişiye değişebilir geçene kadar kullanın. ortalama 1 ay içerinde tamamen veya büyük ölcüde geçmesi lazım gibi düşünebilirsiniz.


Siyah izler kaldı hocam bende birde aşırı kaşınıyor


Hacamat Tedavisi23/02/2021 00:03:31

Kaşıntı için Stilex Kaşıntı Kremi alıp sürebilirsiniz kaç gün oldu yaptıralı ?


Yüzüme sülük yapıldı. 1 ay oldu. Ama geçmedi izi. BahsettiğiniZ kremide sürdüm. Hatta son iki gündür izler büyüdü ve şişti sanki. Neyapmalıyım


Hacamat Tedavisi16/03/2021 00:20:43

Yüzünüze yapılan sülük büyükse 1 aydan fazla süre bilir geçmesi emdiği yer yara şeklindeyse kullanmayın iz şeklinde olduğunda o kremi kullanın


Evet sanırsam biraz büyük sülük yapıldı yüzüme. Ama iyice minik küçülmüşlerdi. Kantoron yağı sürmüştüm hep. İzi de geçsin diye kremi sürdüm. Ama tekrar büyüdü şişti ler. İz yerleri. İlaç mı yan etki yaptı? Olabilir mi? Veya nedendir? Geçecek değil mi bunlar sonunda?


Hacamat Tedavisi16/03/2021 22:16:36

Yaranız tam geçmeden hiç bir şey sürmeyin iz kalan birine daha rastlamadım korkmayın. iz şeklinde kalırsa kullanın bir daha yaptırırsanız büyük değil kücük sülük kullansın yapan kişi.


Kitleye uygulanirmi memede


Hacamat Tedavisi17/03/2021 23:43:27

Sülük koya bilirsiniz kitle olan yere


Merhaba yüzüme sülük yaptırmıştım üstüne kimyasal krem sürdüm kanaması coktan durmuştu bir sorun olur mu?


Hacamat Tedavisi26/03/2021 00:40:56

kanama durduysa kremde zarar verecek bir şey değilse olacağını zannetmem tamamen geçince sürün kremi


İyi günler yaklaşık 3 hafta önce makat bölgeme 5 tane sülük takmıştım.(tromboz hemoroid için) Tuvalete girip çıktıktan sonra sülüklerin ısırdığı yerler hala çok acıyor. Aynı sefa kremi ,kantaron yağı, teramisin,hameton gibi birçok krem ve yağ kullandım ama aşırı acı çekiyorum. Bu yaraların geçmesi için ne yapmam gerekiyor. Allah rızası için yardımcı olur musunuz?


Hacamat Tedavisi12/04/2021 15:21:46

İltihaplanma varmı ısırdığı bölgede baktıra bilirmisiniz


Iyı günler migrenim için 20 gün önce yüzüme sülük yaptırdım yaralar iyileştı ama izlerı sivilce lekesı gibi duruyor kahverengı şeklınde hiç hoş gözükmüyor ne yapmalıyım geçer mi


Hacamat Tedavisi16/04/2021 20:36:36

tamamen iyileşmesi zaman alabilir 30 gün geçtikten sonra Madecassol Kremi kullanın


Yaklasık 2 sene önce yüzüme sülük yaptırmıstım sonrasında hıc ız kalmamıstı ama son 4-5 aydır yapılan yerler şişmeye kaşınmaya basladı sivilce gıbı oluyor sürekli biri şişiyor biri iniyor sivilce gibi oldugunda sivilce kremi sürdüm sonra madecassol sürdüm ama gecmedi ne yapabılırım?


Göğüs büyütmek için hacamat ve sülük yaptırılıyormuş doğrumu acaba ?


Hacamat Tedavisi18/04/2021 23:45:31

Şule hanım yaşadığınız problemin sülük'den olma ihtimali yok hadda aynı bölgere kücük sülük koydurun birde kara ciğerinize baktırın. Özlem Hanım ben daha böyle bi ne etkisi gördüm nede duydum.


S.aleyküm 2,3 yıl önce kaşıma sülük tutturdum az bi kabarcık kaldı geçmedi iğneyle patlatım dedim şimdi iyice büyüdü et beni gibi oldu ne yapabilirim?